Lill-lördag?


Idag är det onsdag och proteinshake-dag för mig. Ingen fast föda alltså.. Funkar väl bra, man är lite tröttare och en del grinig mot vissa kunder kanske haha. Bangade träning i måndags efter jobbet för att jag var trött men igår blev det Power Jump, helt grymt jobbigt var det! Det var riktigt kul också så det ska jag se till att köra igen när jag återhämtat mig typ ;) Passet går alltså ut på att hoppa på en liten studsmatta i 50 minuter. Crazy vad svettig jag blev, rann fan i pölar runt mig. Såg nog rätt kul ut också, det är mycket teknik inblandad samtidigt som man ska göra olika koordinerade steg på mattan men äh jag bjuder på det och förhoppningsvis kommer jag se lika snygg ut som instruktören efter lite övning.

För att lura kroppen idag tränade jag på morgonen istället, då hann jag ju inte känna att jag var trött hehe :) Jag och Tessan gick på ett pass som heter Made in Brazil där man kör rumpa och ben. Tro pelle att det var sjukt jobbigt! För att inte verka som värsta tunnisarna tog vi 2 kilos-vikter till benen men det var ju ett misstag, orkade knappt lyfta benen alls till slut :p


Kändes typ såhär efter 30 min ben och rumpa

Får se om denna träning och diet ger resultat, träningen är ju rolig hur som helst men dieter är inte så kul i längden kan jag tycka.. Men är nog bra att jag kör på det nu eftersom jag lär svulla som ett cp när jag kommer hem om prick en månad!!!

Postat av: Hanna

Hej hej! Det låter jobbigt det där men är väl rätt kul också verkar det som!! Nu har jag kommit hem, kom till Köpenhamn igår och sen hyrbil till Stockholm. Var hemma vid två i natt. Tror säkert det försvinner tills du ska hem, verkar vara lite bättre redan. I kväll ska Lina och jag kolla Hockey, DIF är ju i final, fast det struntar du nog i!! Kramiz


Datum: 2010-04-21, Tid: 18:16:01 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Postat av: NIckan

Det blir knäppt! Det stod inte ditt namn när jag skrev men nu står det att du skriver, galet!!


Datum: 2010-04-21, Tid: 19:47:48
Postat av: Hanna

Hehe mm det blir så ibland :S

Men okej skönt att vara hemma kan jag tro :) Men äventyr behövs ibland också så det gjorde er nog gott :D Mm skiter fullständigt i vilka som vann ;) hehe


Datum: 2010-04-22, Tid: 12:28:48 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.