New York

Tjeeenare bloggen!
Idag hemkommen från fab New York! En vecka som kändes som en månad fast som gick snabbt som fan. Helt underbart har det varit, jag och Maria är så jävla lucky som fått bo hos Annelie i hennes supermysiga lya. Hon själv är btw jävligt lucky som får bo där i cirka 3 månader till...
Jag borde vara supertrött nu med tanke på att vi gick upp för 45 timmar sedan och jag endast slumrade till fem minuter på flighten mellan NY och London och sedan i bästa fall en kvart på nästa flight. Kä Blev inte ett dugg jetlaggad av ditvägen medan Maria vaknade astidigt de första morgnarna. Nu kom i och för sig en gäspning, kanske är trött trots allt!
Sade jag förresten att jag har shoppat en del? Jag vågar inte kolla mitt konto, har inte haft någon koll eller hejd på mina begär alls. Hoppas att det finns lite bottenskrap kvar i ledighetsbössan. På tal om det är det väl dags att ta tag i jobbletandet, blää. Börjar dra ihop sig gällande plugg också, sista ansökningsdag är ju om några dagar. Must check.
Sitter just nu och kollar hockeyn och hejar på Skellefteå. Har ätit blåbärspaj med vaniljvisp och funderar på att ta en bit till, bra att passa på nu innan jag ska börja tänka på vad jag stoppar i mig igen, wiho. Fan vad vi har svullat i NY, massa godis, bakverk och onyttigt från Starbucks vareviga dag. Min favvis var nog White Chocolate Mocha on Soymilk with whipped cream. Gillar när de ropar ut beställningen och det tar typ tio sek hehe. Men nej, nu ska jag ta en till bit paj och njuta lite innan det blir sängen.
Vi hade några underbara soldagar. Klicka in på Annelies fina blogg för att se fler bilder och läsa om våra och hennes äventyr..

Meeen hejdå sålängeråå bloggööön. PuzzZ
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.