Sarah tvingar mig till detta.

Hej bloggöööööön!

Idag har jag tvättdag, väldigt glamouröst.. Ska försöka göra ett catch-up blogginlägg nu sådäraaaa.
Jag har alltså spenderat drygt ett år på Madeira och flyttade tillbaka till soliga Sverige den 4 mars, tre veckor sen alltså. På ett sätt känns det som en evighet sen jag åkte hem men samtidigt har jag inte riktigt uträttat någonting hemma. Mer än att festa, typ. Vilket inte alls är fy skam, hade mycket att ta igen med mina fina vänner här och om vi gör det på mitt sätt (vilket ofta blir fallet) så är alkohol inblandat.

Jag söker lite ströjobb men är inte motiverad nog att ta tag i mig själv på allvar. Tänker mig att jag ska plugga till hösten, har sökt Personalvetarprogrammet vilket låter lite lame men som jag tror skulle passa mig. Blir kvar i bästaste Stockholm i alla fall, vägrar byta stad. Bor hemma hos mamma i hennes lägenhet mitt i Sundbyberg vilket är soft som fan men även det låter lame. Planerar att bli het som fan till sommaren, har gått på soppdiet i en vecka och gått ner 3 kilo än så länge, here I come! Kroppen är inte vad den brukar vara efter ett års konsumerande av bärs, pizza hut och club sandwich med pommes osv.

Nu blir det för långt här, ska lägga in en bild och avsluta.


Postat av: myyy

BRA Hanni! fortsätt såhär nu!


Datum: 2011-03-29, Tid: 16:12:22 URL: http://dekloniamy.blogspot.com
Postat av: Hanna

I will do my best!


Datum: 2011-03-29, Tid: 17:56:50 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.