Hjälp

Jag är orolig! Igår på radion sa de att narkolepsi är en möjlig biverkning av vaccinet för svininfluensan. Mamma skämtade om att Lina (syster) kanske har fått det eftersom att hon alltid är trött och somnar på soffan jämt. Jag vet bättre! Hon har alltid varit så medan jag, sedan jag kom hem nu, har stora problem med att vakna på morgonen. Inget hjälper! Imorse exempelvis ställde jag klockan på 10.30 för att få sova ut lite. Jag vaknade för 10 minuter sedan. Wtf!? Grejen är att jag har snoozat ända sedan 10.30 och varje gång jag vaknat velat gå upp och ut i den superfina vädret! Fan då. Nu kommer jag inte kunna sova ikväll vilket är ett stort problem eftersom att jag tänkt sova hos Maria så jag slipper städerskan som kommer och härjar imorgonbitti och Maria ska upp tidigt och måste därför sova tidigt och ah, ni förstår. Aja, kanske det här man kallar i-landsproblem. Jag tror egentligen jag bara behöver lite press, något viktigt att göra på dagen liksom. Kanske ska söka lite jobb idag! Spännande :)




Talk to you later
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.