Läslus


Okej, jag har fått ett nytt favvo-pluggställe! Eftersom att jag inte ursprungligen är ifrån Sumpan så hade jag aldrig varit på Sundbybergs Stadsbibliotek innan idag. Det var dumt för det är ju jättemysigt! Det påminner om skolbiblioteket vi hade i lågstadiet, gamla möbler och slitna böcker - nostalgi :) Jag ogillar att plugga på Stockholms Stadsbibliotek för att det är så tråkigt där. Hårda stolar och folk som sitter i bredvid varandra i rader och läser under varsin liten lampa, usch så kallt och ogemytligt. Här kan jag bre ut mig i en soffa med min laptop framför mig utan att behöva spendera en massa pengar på lattar och chokladbollar (som jag gör i vanliga fall när jag vill plugga i en trevlig miljö). Det finns ett café i anslutning till bibblan men kaffet rekommenderar jag inte - blä! Kanske ska pröva hur chokladbollarna smakar här istället..


Plugg, plugg, plugg.....

Ikväll ska jag faktiskt träna, även om det kanske är svårt att tro när jag har bangat varenda gång innan. Jag och Angie ska träna och det blir nog spinning (eller någon annan gruppträning) på F&S i Jakan. Håll tummarna för mig så kanske jag kan genomföra ett helt pass utan att svimma ;)


Heja Hanna! You can do it! Don't give up! - Tur att A är bra på att tagga till och peppa :D

Nej, nu ska jag sluta fly från pluggandet och fortsätta så att jag klarar det där delprovet om minnessystem och annat skoj som vi har snart. På återhörande!

Ps. Grattis Anna på namnsdagen!
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.