2 timmar


Det blev inte många timmars sömn för mig inatt, eller imorse kan man säga. Inte förrän klockan var 5 insåg jag att jag var tvungen att stänga av datorn och somna. Jag pratade med en viss M på MSN (inte Maria alltså hehe). Finns mycket att prata om, vi har inte setts på länge - vad är det nu, 3-4 månader? Tiden rinner alltid iväg när vi skriver med varandra och inatt var det kanske lite väl länge eftersom att jag var tvungen att kliva upp klockan 7 för att åka och jobba. Suck och stön, aja inte mycket att göra åt, blir en halvdag med jobb idag, slutar klockan 12. Får se vad jag hittar på då, egentligen kommer jag ju bara vilja åka hem och lägga mig men det känns inte så smart att vända helt på dygnet. Bättre i så fall att lägga mig i tid ikväll - kom ihåg att jag sa det ;p Jag får inte nattuggla inatt alltså! Egentligen skulle jag ha gått med A till Engelen ikväll och tittat på hennes killes lillebror, vars band tydligen ska spela. Hon messade dock nyss och ställde in och det är väl kanske bra för mig också, då kan jag sova :p

Har läst två halvintressanta grejer idag:
1. Att bloggaren Kissie skulle vara orsak till att en tjej (eller flera, förstod inte riktigt hur det var) tagit självmord. Visst, alla vet väl vid det här laget att Kissie bloggar för att provocera sina läsare och att hon tjänar sina pengar på det sättet. Känns som att om någon tar åt sig så pass mycket av vad en tjej skriver på sin blogg att den tar sitt liv så har man stora problem med sig själv från början. Det är inget man kan skylla på Kissie och jag måste säga att det här är ju faktiskt en rätt hemsk sak att påstå.


Jag tycker att Kissie är rätt underhållande. Roligast är ju att det verkar finnas så många idioter som tar illa upp på riktigt, av sakerna hon skriver i sin blogg.

2. Gina Tricot har en ny reklamtjej! Tyckte det var lite intressant eftersom att de har kört på samma tjej väldigt länge nu. Tydligen har det att göra med att den nya modellen inte drar sig för att posera i underkläder, vilket alltså den gamla inte ville. Jag tycker hur som helst att den nya tjejen ser lite tråkig ut. Om man bara ska använda sig av en eller ett fåtal modeller för en kedja måste hon vara något speciellt, anser jag.


"Gamla" modellen Pernille Holmboe är riktigt snygg för att vara 32 år gammal!


Nya modellen som endast ska göra reklam för underkläder. Vet inte vad hon heter men jag tycker att hon ser ut lite som ett smutsigt barn, stackarn. Det verkar iof folk gilla nu för tiden :)

Nu får jag tydligen sluta redan, tjejen som jag har ersatt idag kom just innanför dörren här. Blir kanske lunch på något café och plugg? Har boken med mig så det skulle kunna passa bra.

Ciao!

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.