Aj :/


Ont! Min arm värker och har sig. Okej, det är ingen olidlig smärta men skönt är det absolut inte. Skulle nog behöva någon som gullar lite med stackars mig ;) För övrigt så vaknade jag för en halvtimme sen, det blev inget jobb idag. Jag borde inte ha sovit såhär länge, borde plugga och tvätta och göra annan nytta men jag tror jag behövde sova igen förra nattens förlorade timmar. Är det bara jag som får ont i ryggen av att sova länge? Aj, det behövde jag inte.

Kom att tänka på en sjuk sak som hände i lördags på min fest. Eller när festen var slut kan man säga.. När Christian skulle gå hem så hittar han bara hans vänstersko i hallen. Så vi letar och då hittar vi en annan ensam vänsterdojja, wtf?? Christian gick (hoppade) alltså hem med bara en sko, måste ha sett kul ut hehe. Jag har letat överallt och hittar inte de andra skorna. Sjukt konstigt.. Känns som att någon annan måste ha gått hem med två högerskor på sig och i så fall såg nog det rätt kul ut det med :p Aja, får se om mysteriet klarnar någon gång..

Nu ska jag alltså kliva upp ur sängen och göra frukost. Är inte alls sugen, äter sällan på morgnarna (ja, det är morgon om jag just vaknat, även om klockan är halv fyra!). Lär väl bli kokt ägg på hårt bröd med kaviar, äter alltid det till frukost när jag är hemma, gott gott :) Sen får vi se vad dagen bjuder på, hittills är mitt schema tomt i alla fall..

Ha en bra dag så hörs vi!

http://www.wadsworth.com/cgi-wadsworth/course_products_wp.pl?fid=M20b&product_isbn_issn=9780495095576&discipline_number=24&AICC_SID=RE49532X11555X1007X00X21004e9a1cca4c138630ccad5e960031Xk9s9GW7vWxE4gDXq7KaTkfBYdpAUxEmq&AICC_URL=https%3A%2F%2Ffiles.itslearning.com%2Faicc%2Fhacp.aspx
Postat av: annelie

gud vad du har börjat blogga mycket :D jag gillare!


Datum: 2009-11-18, Tid: 22:32:15 URL: http://yourvogue.blogg.se/
Postat av: Hanna

hihi inte många som läser men det gör inget, bra att kunna kolla vad man haft för sig, jag som har så dåligt minne ;)


Datum: 2009-11-18, Tid: 22:37:11 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.