Äntligen fredag!


Egentligen är jag inte sådär entusiastisk som man kanske brukar vara när det blir helg. Jag är ju ledig nästan varje dag så det märks inte så mycket skillnad mellan vardag och helg. Å andra sidan blir alla andra på glatt humör på fredagar, så det smittar av sig på mig också :) Den här helgen bjuder på en hel del skoj, ikväll blir det lagmys i form av middag på stan och bio. Imorgon har mina 97-tjejer match mot Bele Barkarby kl. 12.30 i Hallonbergen. Vi väntar oss en tuff match, då Bele är bland de allra bästa lagen i vår serie. På kvällen ska jag iväg till Sara som ska ha en försenad födelsedagsmiddag (hon fyllde 20 den 29 september). Eftersom att jag har egen match på söndag blir det en lugn kväll, jag kommer alltså inte att följa med gänget ut på stan men det blir nog trevligt ändå!

Sara och jag lärde känna varandra när vi spelade innebandy i Kista IBK tillsammans. Då var vi väl runt 13 år gamla och efter ett par år bytte vi båda klubb och började spela i Duvbo IK (där jag spelar nu). Sara har slutat med innebandyn och vi ses inte alls lika ofta som förut. Under tiden vi spelade tillsammans var vi riktigt tighta och vi har massor av minnen ihop. Ibland går man åt olika håll i livet och man kommer ifrån varandra men vi har fortfarande kul när vi ses och det är huvudsaken tycker jag :) 

   
Sara på grillfest på mitt lantställe 2007.

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.