back


Tillbaka efter helgen kan man säga! Det har varit en bra helg och min fest blev lyckad. Jag hade skoj och folk verkade fulla och glada = bra fest. Jag tog inte många bilder alls hehe, blev kanske 5 stycken eller så. Det är bara inte min grej att komma ihåg att ta upp kameran i tid och otid. Tur då att både Angie och Jenny kan det där :) De har båda lagt upp bilder på facebook och det är ju kul.....om man blir snygg på bilderna, vilket inte var fallet för mig den aftonen, hm. Men men, bilder = minnen, och de vill vi såklart värna om!


Fick massor av fina presenter - Tack alla!


Maria och Julia (och Micke i utkanten :)


Finfina tjejer!


PartyAnnelie!

Som tur är verkar fotandet ha avtagit ju längre kvällen gick, känns som att de bilderna skulle blivit censurerade ändå.. Jag får se om jag lägger upp några av mina egna sen, måste få in dem i datorn först och av någon anledning är jag lat just nu.

Nu ska jag fortsätta plugga, måste läsa ikapp några kapitel i boken. Ikväll är det innebandy på TV - Umeå City möter Dalen. Derby där alltså, kan bli kul :)

So long!
Postat av: annelie

tack för bästa helgen!


Datum: 2009-11-16, Tid: 17:48:54 URL: http://yourvogue.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.