bubbly


Haninini har bästa kvällen :) Vi har spelat spel, dansat och sjungit till underbar musik hemma hos A. Jag fick spelet Rappakalja av tjejerna och ikväll har vi testkört det! Skoj var det även fast Maria vann och jag kom typ sist? Jag älskar spel i alla format och det har verkligen ingen betydelse om jag vinner eller förlorar stort. Huvudsaken är att vi har haft kul :) I alla fall så gick alla hem när vi spelat klart men jag och A stannade och spelade lite Chicago med specialregler hehe. Just nu ligger A här bredvid och sover medan jag kör grym musik. Vi har förresten lyssnat på riktigt grym musik. Först var det dancemusik, typ Missy Elliot, Timbaland och Justin. Sen fortsatte vi med filmmusik och blandade Titanic, Gladiator och olika Tarantinorullar. Nu är det nog dags att sova, imorgon ska vi kolla på innebandy, Sumpans herrar möter Farsta borta. Kan blir intressant :)

Sov gott så hörs vi!


Helt ovidkommande bild som jag hittade på mig i Angies dator

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.