Hey bloggööön!


Kom just hem från Sara, vi har haft en väldigt mysig kväll och middagen smakade grymt bra. Jag som aldrig äter riktig mat blir alltid lika glad när jag får det serverat ;) Vi åt fläskytterfilé som var stekt i honung (tror jag det var) med potatis. Till efterrätt hade hon gjort en smarrig äppelpaj. Jag åt sjukt mycket av pajen haha, tog om tre-fyra gånger, var helt enkelt tvungen när det var så gott :D Sara spelade gamla brända skivor och gud så mycket minnen musik kan framkalla! Sjukt kul att tänka tillbaka och snacka om roliga saker som man gjorde förr och berätta pinsamma anekdoter. Mycket har vi varit med om tillsammans genom åren! Jag hade tänkt låna mammas kamera och ta lite bilder under kvällen men självklart så glömde jag den hemma. Jaja, Malin tog lite bilder - de kanske man får se på facebook eller så sen, det mesta verkar ju hamna där...


Den här bilden tog jag nyss. Tänkte visa min fina "luggsnurra" som jag testade att göra för första gången - i like it!


När jag ändå hade camen uppe var jag tvungen att göra min favoritpose, BARA för Marias skull ;)

Nu sitter jag i sängen och ska snart göra mig redo för sömn, det ska bli skönt bara jag orkar ta mig i kragen och tvätta bort sminket. Är sjukt dålig på sådana rutiner, vilket inte är bra eftersom huden (och mina lakan) inte mår så bra av att sova med smink varenda dag. Ska ju ändå till badrummet och ta bort linserna, numera har man ju månadslinser istället för endags som man bara kastar efter en dag. Månadslinser måste man ta ut på kvällen och tvätta med linsvätska innan man lägger dem i ett etui över natten. Lite halvjobbigt tycker jag men ville testa färglinser och då fick det bli månads.

Nog om linssnack, nu ska jag kolla min farm i Farmville och sedan läsa vidare i Stieg Larssons tredje bok Luftslottet som sprängdes. Fastnade verkligen för Milleniumtrilogin men vill inte läsa för mycket så att den sista boken tar slut, hatar när bra böcker tar slut! Känns ganska oundvikligt tyvärr i och för sig...

Imorgon är det match, ska bli grymt skoj - är taggad till tusen! Nervös är jag allt, det pirrar massor i mig. Vill verkligen ta tre poäng och jag hoppas att alla i laget känner samma sak, då tror jag vi tar det. Go Duvbo! :)

Nattinatti bloggööön (på StinaLees dialekt) :)

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.