Första advent!


Dagen har gått väldigt fort idag då jag har varit ute och flängt mycket. Min plan var att gå till Sundbybergs Kyrka imorse (vid 11) med mormor och lyssna för tydligen är det väldigt trevligt och det spelas ljuv musik. Jag försov mig i alla fall till det så det får blir nästa helg eller så.

Istället blev det först en sväng till IKEA med Lina och sen vidare till Pappa o/co i Stuvsta, för lite adventsfika. Glögg och pepparkakor, det var trevligt att träffa släkten på pappas sida, det händer inte alltför ofta faktiskt.


Vi barn på Pappas (och hans fru Maris) bröllop -00. Lina, Jesper, jag, Jennifer och Tina.

Efter en kort visit hos pappa var vi tvungna att åka vidare till Mormor där det skulle firas för hon fyllde år! Grattis grattis säger vi :) 79 bast! Slå det om du kan ;)


Min mormor är bäst! <3

Jag kom hem nu för inte så länge sen och jag la mig direkt i sängen med cola och godis. Jag och mina godisvanor alltså... MEN det är faktiskt helg.

Imorgon blir det plugg och sen innebandy i form av stockholmsderby i Eriksdalshallen: TT -Caperio. Kul kul men nu säger jag godnatt! Puss o Kram folks.

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.