Fredagsmys


Myskväll ikväll och inte helt ovanligt blev det en skräckfilmskväll också ;) Eller snarare thriller var det väl vi såg men det hindrade inte vissa i sällskapet för att skrika till lite då och då ;) The last house on the left blev det och jag gillade den skarpt. En ganska verklighetstrogen film om man bortser från slagsmålen och att personerna i filmen levde när de egentligen borde ha dött av skottskador med mera. Så är ju dock nästan alla filmer och det gör ju också att det blir lite extra spännande när man inte vet vilka som är döda eller vilka som kommer att återuppstå..

Tidigare idag har jag varit med M & J och handlat på systemet och ica. Mitt kalas kan nog bli riktigt bra, jag vet i alla fall att tjejerna är extra taggade, då det var ett tag sen vi festade alla tillsammans. Alltid lika skoj har vi :)

Jag fick också en liten present av M, ett foto på oss två i en svart ram. Hon har ett exakt likadant hemma hos sig som hon fick av mig på hennes kalas i somras och nu har vi alltså varsitt kompis-foto :D Imorgon ska jag få mer presenter - jag älskar att få presenter haha ;) Å andra sidan, vem gör inte det??


Det är inte den här bilden som M har ramat in, utan en annan. Det finns hur många foton som helst på oss tillsammans, riktiga linslöss är vi :)

Imorgon ska jag jobba lite, jag är personlig assistent åt en 13-årig tjej och följer med henne på aktiviteter och annat när hon behöver hjälp. Det är ett roligt och givande jobb och ibland funderar jag på om jag skulle vilja jobba mer med funktionshindrade barn. Just nu blir det runt en gång i månaden eller mer sällan.

På kvällen sen blir det ju party, får se om jag lägger upp en outfitta här sen kanske :)

Hej svejs och Godnatt!
Postat av: Mary

Det blev superlyckat tycker jag, hade jättekul! LOVE YOU! <3


Datum: 2009-11-16, Tid: 10:37:52 URL: http://myramary.blogg.se/
Postat av: Hanna

<3


Datum: 2009-11-16, Tid: 16:29:35 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.