Green eyes?


Nu är jag hemma igen efter en givande träning med mina småtjejer, som jag kallar dem. De är födda -97 och är alltså i 12-årsåldern. Än så länge märker man inte av någon tonårskris men jag antar att det kommer rätt snart.. Riktigt sköna tjejer är det i alla fall och vi har (nästan) alltid roligt tillsammans på träningar och matcher. Duktiga är de också och de flesta har väldigt höga ambitioner för att vara så unga måste jag säga. Det är kul att vara tränare och jag är stolt över att få vara det för just dessa tjejer.

Oj oj, jag som tänkte visa mina nya färgade linser som kom på posten idag nu men min mamma ringde just och sa att hon var nedanför. Det betyder att jag måste springa ner för vi ska åka till pizzastugan och köpa maaat :D


Update:
Tillbaka hemma med avokadopasta, mums! Ska sätta mig framför TVn och kolla Batman Begins tror jag. Har inte sett den och Christian Bale som spelar Batman är ju riktigt het så även om det inte är min typ av film så känner jag att jag måste utvärdera hans utseende som Batman ;) Linserna får jag utvärdera imorgon eller så! Ciao så länge :)



Mmm...

Postat av: Mary

Mmmm, pizza månne? Jag bakade kakor till Erik (vi ska se drag me to hell), men dem blev så FRUKTANSVÄRT goda så jag har typ ätit upp ALLA!!... Fy mig.


Datum: 2009-11-05, Tid: 20:43:58 URL: http://myranmary.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.