Hard work work


Eller inte :p Jobbar idag men det är riktigt segt, man har inte så många sysslor på den här tjänsten. Är lite allt-i-allo kan man säga, fixar med post, går runt i huset och ser till så allt ser okej ut och så vidare. Dagarna går så sakta när man knappt gör någonting, utan bara sitter och rullar tummarna. För att inte tala om hur överflödig man känner sig när man inte gör någon nytta. I alla fall ska jag sitta här idag och kanske imorgon också om det behövs.

Slutar 16.30, då ska jag nog ta en kortis i ett par affärer och försöka hitta något snyggt att ha på mig på lördag när jag ska fira min födelsedag med vännerna(sjukt sent eftersom jag fyllde 6 oktober hehe). Blir middag med tjejerna hos mig först, sen får killarna komma och så blir det förfest innan vi drar ut och gör stan. M är eventkoordinator och hjälper mig med festen, känns bra det eftersom att jag inte är så bra på att styra upp grejer och det är hon :)

Tadhiela Hard Rib SEK 3595, Whyred - NELLY.COM
Den här klänningen från Whyred skulle jag inte banga på. Tyvärr är inte min plånbok så fet.. Får försöka hitta något snyggt på HM eller kanske Zara, det ligger nära där jag jobbar idag.

Ikväll ska jag kanske träffa J och kolla film eller nåt, annars kan det även bli NHL-kväll hos M. Det återstår att se, båda planerna låter lockande :) 

Nej om man skulle sluta blogga och ta en vända i huset och se lite busy ut.. Hm, ja så får det bli!
Take care, puss ;) 

Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN och massor mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M


Datum: 2009-11-10, Tid: 16:52:05
Postat av: annelie

åh den klänningen har jag också suktat efter... :D


Datum: 2009-11-10, Tid: 18:56:05 URL: http://yourvogue.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.