helg!


Det känns som att min uppdatering sinar lite när det vankas helg.. Vad hände igår då?

Jo, jag började dagen duktigt och åkte in till stan med skolböckerna för att slå mig ner någonstans och plugga. Läser tyvärr inte så bra hemma med alla distraktioner som finns.. Innan jag började plugga tyckte jag att jag behövde få lite belöning så jag gick in på Gina Tricot för att se om jag kunde hitta något att köpa för presentkortet jag fick av brudarna i födelsedagspresent :) Hittade massa fint; en rutig flanellskjorta, en vit stickad kofta, en v-ringad tisha och en grå handväska med långt axelband. Alltid lika nice att fylla på garderoben och extra nice när man har presentkort :D

Vid tvåtiden satte jag mig på Sandys på Östermalmstorg och tog lite soppa och började läsa. Jag satt där länge och hann med en kaffe och chokladboll också ;) Strax före 18 kom Maria in till stan och vi gick till varuhuset Feet First där jag köpte ett par svarta klackar med högt skaft på Skopunkten. Jag vet, dålig kvalitét men för ynka 199:- förväntar jag mig ändå inte att de ska hålla längre än december ut. Strax anslöt sig Jullan och Angie och efter ett kort besök på Bolaget tog vi tuben till Angie. En kort stund senare kom även Annelie och Lina och det blev en mysig tjejkväll med spel och ett par glas vin.


Bild snodd från Annelie. Kika in hos henne så finns det lite fler där :)

Vid elva-halv tolv kände sig somliga (alla utom jag haha) pömsiga och ville hem till sängen. Inte så konstigt eftersom de jobbar och går i skolan och har sig, medan jag mest sover om dagarna.. Jag var alltså inte alls trött utan hade till och med blivit partysugen under kvällen. Så jag hörde efter och det blev att jag åkte in till Grodan Sergel, till några killkompisar som hade bord där. Jag gillar ju inte Grodan och hade lovat att inte gå dit igen men det fick gå ändå och det var faktiskt trevligt den här gången.


Rätt ful bild jag hittade på Finest från igår på mig och en vän till Alexander

Sent blev det, vi satt kvar till stängning klockan 5 och på det blev det Mc Donalds innan vi tog tuben mot Sumpan. Eftersom att jag skulle jobba dagen efter (idag) så borde jag väl ha gått hem och lagt mig direkt men jag, A och hans kompis E gick till E's kontor som tydligen låg nära mitt hus (?) och tog ett par öl till. Hemgång vid halv 8 sisådär så man var ju allt lite mör när man gick upp och jobbade vid 11-tiden idag.

Man skulle kunna tro att jag är trött nu och det är jag kanske egentligen men ändå finns partysuget där ;) Som det ser ut nu så blir det hemmafest (?) i Jakan med Sommar o/co. Ska försöka få med mig Strömming tänkte jag, hon bor nära ;)

Nej, nu är det slut på den här långa resumén, ska hjälpa Mamma i köket - det blir fisk ikväll :)

Hoppas alla får en skön lördagkväll!
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.