Hemma igen


Hemma efter en ganska rolig träning måste jag säga. Vi är lite ofokuserade under första delen tyvärr men när vi delar in oss i lag och kör match så blir det bättre :) Fick skjuts hem av Annelie, det tackar vi för!

Sitter i soffan nu framför TVn och kollar det sista av Lyon-Liverpool. Är inte så insatt i Champions League men det blev ju riktig action i matchen till slut! 1-1 slutade den vilket betyder att Lyon är vidare i CL (som jag förstått det haha).

Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag till J för filmkväll. Får se vad det blir för film, han har ett helt bibliotek med filmer så vi har alltid svårt att komma fram till vad vi ska se. Mysigt är det i alla fall, jag älskar film :)

Imorgon är jag ledig så lär sova ut länge, skönt :) Ska ändå försöka att gå upp innan 12 så inte hela dagen försvinner och jag ska hinna plugga lite. Gjorde inte det när jag kom hem från jobbet tyvärr, hann inte eftersom jag var tvungen att äta min ica-pizza innan träningen ;) Jag måste helt enkelt bli mer disciplinerad när det gäller plugg...Imorgon, promise!

Sov gott nu, hej svejs!
Postat av: Mary

Glöm inte farmen.. ;)


Datum: 2009-11-04, Tid: 23:32:43 URL: http://myranmary.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.