Housewife


Måndag idag, hemmadag för mig. Jag håller på att tvätta och det är verkligen på tiden för tvättkorgarna är alldeles fulla. Jag  tycker att det är helt okej att tvätta, lite mysigt sådär men jobbigt här för det finns bara en tvättmaskin i tvättstugan. Konstigt tycker jag för hur ska man då hinna tvätta allt under samma tvättpass? Vi som ändå använder rätt mycket kläder liksom... Två maskiner minst borde det finnas tycker jag i alla fall :p Speciellt nu då bror min har lämnat sin smutstvätt till mig hehe, extra extra mycket tvätt.. Jaja jag får köra på så gott jag kan :)

Igår valde vi att se Memento och den var riktigt bra faktiskt. När man kollar på mycket film kan det vara svårt att komma på vad man ska se och då är ett bra tips att kolla in IMDB och titta i listan över de högst rankade filmerna. Jag hittade Memento på plats nummer 26 och då kändes det som ett säkert kort. Målet är att se alla filmer på listan över de 250 bästa (enligt IMDBs medlemmar).


Guy Pearce som spelar Leonard i filmen Memento. Helt ok kropp.

Idag blir det alltså tvätt blandat med plugg, kul kul... Ska försöka läsa så mycket jag kan i boken idag eftersom jag ska jobba både imorgon och onsdag. Nu måste jag springa ner i tvättstugan och sätta på en ny tvätt!

Hej hopp!

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.