in the night I hear 'em talk


Jaha, så var den här måndagen snart slut också. Damn, vad fort tiden går när man inte gör någonting. Konstigt, jag tycker att man alltid säger att tiden går fortare när man hittar på saker. I alla fall så har jag legat i sängen större delen av den här dagen. Växlade mellan plugg och facebookande fram till klockan 18 ungefär, sen kände jag mig tvungen att hoppa in i duschen och efter det äta lite. Innebandyn slutade rätt otippat med vinst för Umeå City med 6-3. Viktigt för dem som ligger rätt långt bort ifrån slutspelsplats.

Jag har nu alltså bytt sängen mot soffan och varvar mellan datorn och Scrubs. Vi får se om morgondagen blir mer produktiv... Det kan i alla fall bli jobb, jag har inte hört något ännu men om jag behöver hoppa in någonstans får jag reda på det från klockan 7. Vore nog bra för mig att komma ut och göra någonting, inte okej att ligga i sängen såhär varje dag. Om jag inte får något jobb kanske jag ska åka till bibblan eller något café och plugga, blir mer gjort då känns det som.

Lär ju inte somna än på ett tag men ska försöka att inte vara uppe så länge ifall att man måste upp tidigt imorgon. Godnatt och kram!


Twilight gick på TV1000 idag, älskar den filmen. Pattinson och Stewart är sjukt fina tillsammans. Eller okej, mest Pattinson ;)
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.