Kalas!


Nu ska jag strax iväg på födelsedagsmiddag hos Sara, hoppas vi får något gott att käka för jag är hungrig ;) Tänkte mest lägga in en outfitbild nu innan jag tar bussen till Bromsten där hon bor. Det ska bli kul att träffa tjejerna, det var längesen vi var tillsammans :) De andra ska ju ut på stan senare men då ringer jag syrran som får komma och hämta mig, skönt det :)

Lär ju blogga igen när jag kommer hem. Hejdå!


Klänning och skor från HM, lackleggings från Åhléns och kuvertväska från Glitter.
Postat av: annelie

men hallå, nu har jag verkligen missat någonting...när började du blogga? ojojoj om jag ska in hit varje dag och kolla uppdatering :D

kyssen


Datum: 2009-11-08, Tid: 00:18:52 URL: http://yourvogue.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.