Kvällsmys


Hej hej hallå :)

Efter en tripp på stan och lite shopping känns det riktigt skönt med kvällsmys hos M :) Hon hade redan förberett allt när jag klev innanför dörren och det smakade riktigt bra med mat efter en dag där det enda intaget varit kaffe. Ibland glömmer jag bort att äta och just nu är jag inne i en period när jag kan gå en hel dag utan mat. Inte okej, men jag vet att matlusten kommer tillbaka. Svårt när man tränar bara eftersom musklerna försvinner rätt snabbt när man inte äter ordentligt... Hur som helst lagade M en underbar middag bestående av kycklingfilé med auberginegratäng och mozarellasallad. Till detta dracks rött vin som blivit över sen i lördags. Toppen :)

En killkompis kom förbi för att prata lite allvar och saker och ting klarnade ännu mer. Även om jag egentligen bara vill gå vidare nu och skita i detaljer och sånt så är det ju skönt att få veta sanningen. Om man nu ens kan vara säker på något, det känns som att alla ljuger eller undviker att berätta saker. I alla fall kändes det bra att man är på "den rätta sidan" och att saker och ting klarnat nu. Det hade inte varit skönt att få reda på det här om ett halvår till exempel, ju förr desto bättre!

Under min dag i stan har jag självfallet hunnit shoppa en del :) Blev lite budgetshopping på Gina Tricot och Indiska, riktigt nice att det finns billiga kedjor med snygga kläder. Perfekt för oss som pluggar eller inte har skaffat sig ett riktigt jobb med bra inkomst. 


Från Gina blev det jeans på rea: 199:- och ett svart linne med silverkedjor: 149:-

Nu sitter M och J bredvid mig framför PS och spelar NHL 2005 eller något liknande. Riktigt kul fast jag är inte särskilt duktig.. Vi kör vinnaren går vidare och ja, jag sitter ju här så... Tv-spel är roligt, men jag är bättre på Singstar och Guitar Hero ;) Har kört en del Fifa också men har inte chans när jag möter killar. Är i och för sig ingen nörd som vissa andra jag känner. 


Nu är det snart min tur att lira så vi hörs senare, simma lugnt!


Dagens dagens: klänning från Lindex och mössan jag köpte idag från Indiska för 69:-

PS. Förlåt för dålig bildkvalitét - de flesta av mina bilder är tagna från mobil...
Postat av: Maru

Snyggo. ;)


Datum: 2009-11-04, Tid: 06:29:25 URL: http://myranmary.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.