Lådan


Hej bloggen!
Nu är jag hemma efter en mysig biokväll med några tjejer från laget. Började med att möta upp M och A som satt på Laughing Duck på Vasagatan och tog en after work-öl. Satt en stund där innan det var dags att träffa resten av gänget utanför Sergelbiografen och bestämma vilken film vi skulle se. Förstavalet "Trubbel i paradiset" var det tyvärr bara att glömma, då biljetterna till den var slut och vi som inte hade bokat innan kände oss någorlunda snopna. Efter lite velande fram och tillbaka valde vi till slut "The Box" med Cameron Diaz i huvudrollen, då borde det väl vara något att se tänkte vi. Innan filmen gick vi till Kungshallen för lite käk och jag valde (inte helt oväntat) Taco Bars Chicken Hombre - lika gott som vanligt! Efter maten hade vi fortfarande lite tid över att döda så vi slog oss ner vid ett bord på Chaplins Bar på Kungsgatan och tog ett par glas till. Klockan 21.30 infann vi oss på bion, första parkett hade vi till och med ;) Filmen tänker jag inte diskutera, jag har helt enkelt inte orken att analysera den nu. Låt mig bara säga att ingen av oss fattade grejen. Punkt. Tuben hem, kram och godnatt!


Dagens dagens: Mina nyinköpta plagg från Gina!



Såhär ser mina nya ögon ut - med nya månadslinserna från Lenson.

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.