Min önskelista


Idag har jag skickat iväg min önskelista till tomten! Tomten i det här fallet är alltså alla som jag får julklappar av hehe. I år har jag ingen direkt stor present, utan många mindre önskningar. Eftersom att jag ska resa bort i januari kommer jag att behöva cash till det, så huvudönskningen är just Pengar :) Lite tråkigt kanske men inte desto mindre användbart! Min lista är ganska lång ändå och bland annat önskar jag mig vissa filmer, cd-skivor, solglasögon och skolböcker. Gott och blandat helt enkelt. Något som jag för en gångs skull har valt att inte önska mig är kläder. Jag brukar alltid ha minst ett klädesplagg på listan men i år har jag skippat det. Inte för att jag skulle bli ledsen om jag fick några, hehe ;), men det är inget speciellt plagg jag kommer på att jag behöver faktiskt. 



Dagen har hittills spenderats hemma i soffan, jag har tittat på Hitler: The Rise of Evil. Jag såg bara halva sist och jag vidhåller att det är en bra film. Om jag ska anmärka på någonting är det väl att feelingen går förlorad lite pga att det inte talas tyska i filmen, utan engelska och det känns ju lite fel.

Nu ska jag gå ner i tvättstugan igen och fullgöra min plikt som tvätterska i familjen. Känner mig lite som Askungen faktiskt.... 


Vad är en bal på slottet?

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.