Nattblogg!


Borde väl egentligen gå och lägga mig nu så att jag kan gå upp i hyfsad tid imorgon och plugga, men det känns inte som att jag kommer att kunna somna. Får gå och fylla på glaset med rosévin igen så blir jag nog sömnig snart. Hittade lite överblivet vin i kylen och det får ju inte gå till spillo! 

Imorgon ska jag jobba i 2 timmar, klockan 15-17. Känns lite sådär faktiskt, att behöva åka till Akalla för så kort tid.. Blir ju inte mycket lön för mig heller om jag bara ska jobba sådär lite. Jag jobbar deltid - två dagar i veckan ungefär, eftersom att jag pluggar. På senaste tiden har det dock knappt blivit något pluggande, fy skäms Hanna! Jag vet bara inte om det jag gör nu är rätt för mig. Har egentligen ingen aning och har ständigt lite panik för att jag inte kan komma på vad jag vill göra med mitt liv och det blir inte bättre av att alla andra verkar ha koll. De flesta har i alla fall en plan medan jag bara följer med strömmen i princip. Mitt mål just nu är att klara kursen jag läser för att, om inte annat, samla ihop lite högskolepoäng. Problemet är att jag är världens mest lata person när det kommer till att plugga, tyvärr, och jag känner nu att det nog inte var rätt beslut att välja att studera på distans. Hur som helst så är det alltså så det är och jag får helt enkelt göra det bästa av situationen. Usch, nattblogg var nog inte så smart, grubblar ju sönder det här inlägget haha!

Ska lämna bloggen, facebook och datorn åt sidan nu och titta om det finns något sevärt på TV. Lär ju vara något kul på TV1000 i alla fall :) 

Skål och godnatt!  

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.