Nighty night


Trött och seg tjej...jag alltså. Har hunnit med en del, match mot TT, lagade tacos nästan själv (!) som jag, Lina och mamma åt framför Djurgårn - Assyriska. Resten av familjen är ju apor så de blev glada i alla fall. Mig kvittar det egentligen men alltid kul med derbyn och då känns det ju bättre att DIF stannar i allsvenskan. Det viktigaste i år är ju ändå att AIK tog dubbeln och nothing else matters ;)

Vår match idag slutade 2-2, inget spektakulärt egentligen, en rätt tråkig match om du frågar mig. Jag tillförde inte mycket, fick en utvisning för hög klubba - riktigt onödigt men vad ska man säga, skönt att reflexerna funkar i alla fall..  Vi hade en "gammal" tränare i båset idag och om jag fick välja skulle han stå där varje match men tyvärr är det ju inte fullt så enkelt :p

Nu på kvällen har jag och Lina haft lite skräckfilmskväll - jag älskar läskiga filmer! L jobbar i en videobutik så hon får låna hem filmer gratis, riktigt nice. Började med omtalade Drag me to hell som vi båda missuppfattat: det är ingen skräckis utan en komedi. Efter det såg vi Funny games U.S, en film som M rekommenderat mig att INTE se om jag vill slippa olustkänslor en tid framöver. En sån recension ser jag som bra och var helt enkelt tvungen att se den. Riktigt nice film där "the bad guys" är sådär skönt psykotiska som jag gillar (i filmer, inte i verkligheten!). Filmen är en remake på en (som jag förstått det) tysk film som gjordes -97 och som jag självklart måste se vid ett senare tillfälle.


De psykotiska killarna som leker roliga lekar med liv och död.

Nej, dags för sängen nu, imorgon blir det plugg plugg plugg!
Nighty :)
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.