Ny vecka


Tiden går riktigt fort nu känns det som, veckorna bara rusar iväg. Skönt tycker jag, eftersom att den här tiden på året är ganska tråkig - regn, rusk och mörka dagar. Vidare känns det inte som att det händer någonting så här års, alla sitter uppkrupna i soffan och tittar på Ensam mamma söker eller något annat svennebananprogram.  Jag ser fram emot december med julkalendern, julhandlande, pepparkaksdeg och mängder av glögg :) Julafton är min favoritdag, så sjukt mysig.

I mellandagarna ska vi som fortfarande räknas som juniorer i laget spela Storvretacupen i Uppsala. Var där förra året också och det lär bli grymt skoj. Vi åker inte dit för att vinna cupen eller något sånt utan för att ha kul och festa. Looking forward to that!


V och Tomten myser i Uppsala under Storvretacupen förra året.

Nyår är inget jag orkar hetsa upp mig inför, det blir som det blir, troligtvis lär det nya året festas in tillsammans med tjejerna. Ska se till att äta nyårsmiddagen med familjen, det gjorde vi alltid förr (innan man tyckte det var roligare att festa sönder med polarna). Jag saknar den traditionen så den måste införas igen tycker jag!

Januari får också gärna komma snart....

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.