Onsdag

Idag har jag sovit lääänge! Jag hade ställt klockan på 10.00 igår men snoozade ändå tills klockan var ett. Känner verkligen inte för att gå upp, vill bara ligga kvar och drömma mig bort från allt jobbiga...

Det är inte lätt att tänka på annat just nu än mina "kärleksbekymmer". Fel ord kanske men vet inte vad jag ska beskriva det som. Satte just på TVn och på TV3 var det reklam för programmet Bones. Jag har aldrig sett det men det stod några ord på TV-skärmen som jag uppmärksammade: Kärlek är motion för hjärtat och sinnesförvirring för hjärnan. Jag vet inte om det var exakt de orden men något liknande i alla fall och de passar verkligen in just nu, i alla fall det om sinnesförvirring..

Nu ska jag sluta titta på Oprah och klä på mig och kanske äta frukost för en gångs skull? Behöver inte åka hemifrån förrän  tjugo över två så det hinner jag nog med. Borde gå till skomakaren också och hämta mina skoletter som har lagats och klackats om - äntligen :) Dock tror jag inte att skomakaren tar kort och jag har inga kontanter och det finns ingen bankomat nära. Problem problem, får väl ta dem när jag kommer hem om det fortfarande är öppet, annars imorgon.

Jag lär ju blogga från jobbet så på återhörande och som A brukar säga: Idag är en bra dag!!


Jag och Angie på midsommar

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.