Ruggigt!


Fy vad äckligt väder det är idag! Jag vaknade runt halv 2 idag kanske sen ville man ju nästan inte gå utanför dörren så regnruskigt som det var. Mörkt är det också, redan nu vid fyratiden känns det som kväll. Om man inte redan är deprimerad blir man ju det av Sveriges höstväder.

Hinner egentligen inte uppdatera så mycket, ska springa iväg och träna mina småtjejer i innebandy. Tänkte lägga upp en bild på de mobilerna jag har att välja mellan för tillfället. Jag tappade min mobil för ett par veckor sen och den verkar inte dyka upp tyvärr så får lov att använda en sketen gammal en eftersom jag inte har råd med en ny just nu. Jaja, bara man kan ringa och skicka SMS så får jag vara nöjd. 


Någon av dessa två blir det. Troligtvis den högra eftersom den andra har så repig display. Å andra sidan är den finare... Hm, i-landsproblem kanske?

Ta hand om er i höstrusket! 

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.