Shoppat!


Nu var det ett tag sen jag skrev. Har sovit nästan 15 timmar sen jag kom hem från jobbet igår så det har inte hänt särskilt mycket. Jag älskar att sova men man blir lite konstig när man sover sådär mycket faktiskt.. 

I alla fall blev det inget jobb idag, så jag låg och pluggade i sängen när mamma hörde av sig och ville luncha. Jag gick upp och så åkte vi först till Ica Maxi och handlade mat till min fest på lördag. Det blir lite italienskt, kan nog blir riktigt gott :) Efter det åkte vi till Åhléns och shoppade lite heminredning och jag köpte en snygg klänning i sammet. Tyvärr gör den sig inte alls bra på bild men jag ska ha den på lördag så det lär ju komma upp en bild senare med klänningen på. Det blev även lunch på Åhléns, jag tog torsk med citronsås men tråkigt nog var det inte särskilt gott.  

Sherman Dress SEK 599, Stylein - NELLY.COM
Klänningen jag köpte liknar den här, fast min är i sammet. Den kommer från Åhléns egna märke att. och kostade 249:-. Klänningen på bilden ovan är från Stylein.



Köpte volym-schampo & vårdande balsam från phc. Det var specialpris, 39:- styck. Hoppas de är bra :)

Nu är jag hemma igen och tar det lugnt. Väntar på att mamma ska komma hem från sin vattengympa så att vi kan äta kräftorna som ligger och tinar. Jag fullkomligt ÄLSKAR kräftor! Tycker absolut att man kan äta det året runt, varför inte liksom? ;) 


Bild från i somras när jag och mamma åt färska svenska kräftor. Grymt jävla gott måste jag säga! Frågan är om det är värt att punga ut cirka 500 spänn för ett tiotal kräftor...

Efter kräftorna ska jag se film, vi får se vad det blir. Simma lugnt!

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.