Söndag


Hade inget intressant att blogga om igår, jag och A gick och kollade innebandy och Sumpan vann i sudden :) Tack och lov fick jag skjuts hem av J och sen gick jag hem och tog det lugnt. Mådde inte särskilt bra, jag och A delade på en box vitt igår så man kan säga att jag drack minst en flaska för mycket..

Jag la mig i sängen och läste vid niotiden på kvällen och somnade nästan direkt. Vid 5 på morgonen vaknade jag hungrig som en varg så jag värmde en halv pizza och lite avokadopasta, mumsigt värre ;)

Idag har vi varit i Linas lägenhet och fixat lite saker. Hon flyttade in i den för någon månad sen så hon har fortfarande inte kommit helt i ordning. Fint blir det i alla fall, riktigt avundsjuk på att hon får inreda precis som hon vill ha det. Vid fyra åkte vi och kollade på innebandy för ovanlighetens skull (haha) och såg Hammarby vinna mot Huddinge i herrarnas div 2 östra, bra för Sumpan så det gillar vi :)

Nu ska jag äta min ICA-pizza innan den kallnar och kolla på Johan Falk som L lånat från jobbet. Vi hörs!


Joel Kinnaman som spelar Frank Wagner i Johan Falk-filmerna är en heting... :)
Postat av: Linis

Det låter bättre när du skriver att jag bara bott där en månad haha så fortsätt med det ;)


Datum: 2009-11-22, Tid: 23:39:52
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Kika gärna in i min blogg och säg vad du tycker om min nya design! :)


Datum: 2009-11-23, Tid: 00:10:37 URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Hanna

L: hahaha oj ;) aa vi kör på det!


Datum: 2009-11-23, Tid: 12:41:30 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.