soppa

Just nu är saker och ting i mitt liv helt upp och ner. Har fått höra mycket de senaste dagarna, mycket skvaller kan man säga. Det är så svårt att veta vad som är sant eller falskt när det står ord mot ord. Jag behöver bevis av något slag. Några inlägg under skrev jag att jag blev singel i lördags och det stämmer fortfarande, men läget är ändå hyfsat annorlunda nu. Jag måste tänka kritiskt och vägrar att tro på ord som egentligen kan vara tomma. Man vet aldrig vem man kan lita på och därför måste man undersöka äktheten i dessa ord. Just nu vet jag inte exakt hur jag ska gå till väga men någonting måste göras.

Detta är säkert förvirrande för en utomstående person som inte alls är insatt i min situation, men jag känner ändå att jag måste skriva ner det här. Det kanske hjälper mig att komma fram till något om inte annat.


Ungefär såhär lost känner jag mig, minus rödvinet dåra...

För övrigt så sitter jag hemma nu framför min bärbara dator och skriver med några personer på MSN. Fick gå hem från jobbet klockan 12, vilket var skönt på ett sätt men jag tycker också att när jag ändå var där hade jag lika gärna kunnat jobba en hel dag. Hur som helst, jag har kokat kaffe som tyvärr har kallnat då jag har varit för uppslukad av konversationerna på MSN.. Tycker ändå att jag har varit duktig, inte ofta jag får tummen ur och kokar mitt eget kaffe men när jag väl gör det är det så värt. Idag kokade jag kaffe som jag har fått i en goodiebag från Wayne's. Det är väldigt gott måste jag säga :) Lyssnar även på underbar musik från en spellista som jag gjort själv, med soundtrack från olika Tarantino-filmer. Tarantino gör grymma filmer och musiken är alltid klockren om du frågar mig!

Nu ska jag fortsätta mitt konverserande och vänta på att M ska komma hit så ska vi äta något innan vi drar på lagfotografering följt av träning. Ska bli riktigt kul att träna och även spännande att se hur vi klarar oss utan tränare!

Peace out ;)
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.