Thirsty Thursday


Jag vet att det fredag idag, men igår var det törstiga torsdag :) Efter våra småtjejers träning gick jag och A till Bishops Arms i Sumpan och tog ett par Kilkenny och en tallrik pommes var. Trevligt värre :) Det blev inte alltför sent eftersom A måste gå upp 5 varje vardag och inte kan vara uppe halva nätterna (som oss andra). Så fort jag hade kommit hem och lagt mig under täcket så ringer bror min. Han ville ha lite grejer som låg hemma hos oss och tydligen satt han med några vänner på ett ställe precis där vi bor. Jag hoppade i jeansen igen och gick ner och satte mig med dem en stund. Vid 23 skulle stället stänga så vi åkte vidare ner till ett annat ställe (rättså sunkigt ställe haha) och tog några öl till. Roligt nog hade de karaoke på det sista stället och pinsam som jag är tycker jag att det är skitskoj med karaoke - haha! Jag rev av Benen i kors med Lisa Ekdahl och som tur var så var det ingen som buade ;)

Trevligt med lite lokal utgång en torsdag sådär. Det är en av de bästa sakerna med att bo i Sumpan, det finns alltid ett par ställen som har öppet om man känner för en öl eller två ute.

Idag har jag sovit rätt länge, pluggat lite faktiskt och nu väntar jag på att M ska komma hit. Vi ska förbereda lite inför min fest imorgon, typ städa lite, laga mat och sådär :) Just nu är det Wall-E på min TV så jag ska sätta mig framför den med en tallrik yoghurt tror jag. Enligt mig en underbar film, romantisk och rolig. Wall-E är ju också sjukt söt :) Om du inte sett den, se den!


Söta Wall-E med sin Eve. Tydligen är den jag ska se nu på svenska, inte helt okej men bättre än inget! 

Peace and Love!

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.