Torsdag


Idag sov jag lite kortare än igår, gick upp vid 13-tiden sådär.. Jag känner mig lite hängig och mör i kroppen och skulle mer än gärna ha legat kvar i sängen och sova lite till. Vet inte om det har med svinisvaccinet att göra eller om jag bara är allmänt klen just nu :p

Jag har just satt mig i soffan med frukosten och min bok om kognitiv psykologi och ska alldeles snart börja läsa. Ska även kolla in en föreläsning som nyligen lagts upp på hemsidan som utgör mitt klassrum. Läraren som vi har i det här momentet verkar gilla att lägga upp filmer där han föreläser om olika kapitel i boken och det gillar jag. Tidigare har man endast haft skriftliga föreläsningar och jag känner att jag inte lär mig lika mycket då som vid en muntlig föreläsning. Nog om skolprat.. Vad händer sen? Jag ska iväg på träning för mina småtjejer strax före fem och sen får vi se om jag hittar på något kul efter det.


Här sitter jag och dricker te och äter äggmackor :) Den otroligt fina och sköna temuggen fick jag i lördags av Patrik, Viktor och Micke. Jag fick också te i smakerna jordgubb/fläder och vintersaga. Nu testade jag det förstnämnda och det både  doftar och smakar ljuvligt!

Ha en bra torsdag nu, så hörs vi!
Kram
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.