uncomplicate things, please


Uppe innan lunchtid för en gångs skull, idag började jag klockan 8 i en växel i Solna. Skönt när det är nära hemifrån, det tar bara 10 minuter med buss hit. Innan jag åkte till jobbet åt jag frukost på Café Boullan, väldigt mysigt. Lite vardagslyx sådär men ingenting jag gör varje dag, 60 kronor för latte och smörgås känns lite väl...  Det är ändå ännu en av fördelarna med att bo där jag bor, det mesta finns inom ett stenkasts avstånd. Sen kan man ju i och för sig kalla det nackdel också eftersom att plånboken inte direkt blir tjockare av det..



Ikväll ska tydligen mamma iväg på något så jag får laga middag själv. Den enklaste rätten från matsedeln gjorde vi ju igår så det lär bli något från kategorin medelsvårt. Jag tror på fisk och potatis eller en vegetarisk rätt med grönsaker i ugn. Eventuellt ska M komma och laga med mig, alltid roligare att vara två :)

Postat av: annelie

ny desig... I like it :D

<3


Datum: 2009-11-24, Tid: 17:08:34
Postat av: Hanna

yeah, fast den strular lite :p kan inte sånt här :/


Datum: 2009-11-24, Tid: 17:32:43 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.