Varför så trött??


Kan någon förklara för mig varför jag är så trött hela tiden?? Eller okej, inte hela tiden men så fort jag får en bok framför näsan så vill mina ögon stängas. Idag sov jag till 13 trots att jag hade lovat mig själv att gå upp senast 11 och ändå börjar jag bli sömning nu. Kan ju ha att göra med mörkret ute och faktumet att jag inte tränar över huvudtaget.. Jag blir i alla fall piggare av motion och jag vet att jag sagt att jag skulle börja köra på F&S men jag  kommer liksom aldrig till skott. Ska bli skönt att åka till ett ljusare land i januari. Då tror jag också att det blir roligare att gå ut på långa promenader och kanske till och med någon löprunda ibland ;)


Trött tjej

Igår kollade jag och JGökboet med Jack Nicholson. Riktigt rolig film och trots att jag var sjukt trött så höll jag mig vaken hela filmen (om man bortser från en svacka jag fick strax före slutet då).

Den bästa överraskningen man kan få när man står i duschen måste väl vara ett strömavbrott? Det fick i alla fall jag uppleva idag. Tack för den Vattenfall! Var ju inte så mycket mer att göra än att hämta lite ljuslyktor och placera ut i badrummet. Faktum är att det blev väldigt mysigt att stå där i mörkret sen. Man kanske ska göra det till en vana, få lite avslappning samtidigt som man sparar på elen ;) När jag duschat klart utan att kunna föna håret blev det Friscomål (åååh) Max i Solna. Sjukt. Gott. :) Mätt och tjock for jag sen till Rissne för träning med småtjejerna, himla roliga små töser må jag säga :)

Nu har jag slagit mig ner i soffan efter en grymt god måltid som mor min lagat. Är hutlöst mätt nu så ska vila magen lite innan jag plockar fram godiset tror jag... Fuck Fuck Fuck! Såg just att jag missat Paradise Hotel. Damn! Aja, går väl kanske att se på nätet? Annars är det repris 03.15 inatt.. Tveksamt om jag pallar sitta uppe tills dess dock.

Nej nu får det vara nog, ska ta och läsa lite i Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson. Filmen har ju premiär redan imorgon och jag är långt ifrån att ha läst klart den så måste jobba på det nu.

Här får ni lite visdomsord innan jag signar ut:




PEACE!
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.