Who's afraid of the Boogeyman?


Jag var faktiskt taggad och i full gång med att plocka fram ingredienser till middagen när jag kom på att jag inte kan laga mat. Alls. I alla fall inte ensam, utan övervakning. När jag har försökt laga något som är mer komplicerat än korv med bröd så har det blivit pannkaka (nej inte den goda sorten). Okej, mitt självförtroende när det gäller matlagning är i botten men det finns kanske en anledning till det... Jaja, inget att gräva ner sig för, jag håller just nu på att tina upp fryst kyckling som jag sen tänker steka och äta tillsammans med pommes frites (frysta som man värmer i ugnen). Lite Lohmanders bearnaisesås ska jag nog kunna skaka fram också ;)


Lohmanders - The one and only

Kollade just kvällens tablå för TV1000 och såg att det börjar ett par filmer nu klockan 20. Boogeyman 2 känns dock inte som någonting jag vill se. Jag kan ta att ettan var dålig men man känner sig nog rätt dum om man då sätter sig framför tvåan med några som helst förhoppningar om en trevlig filmkväll. House of the 7 corpses börjar tjugo över åtta och det skulle kunna vara lite classic horror, vilket jag gillar, men jag är rädd att den ska vara dålig och jag orkar inte med att se en dålig film ensam. Okej om man är två, då kan man alltid prata och klanka ner på filmen men det känns lite för patetiskt att tala med sig själv om faktiskt.. Klockan nio kan jag välja mellan The Tracey Fragments, någon töntig komedi och Beckfilmen Vita Nätter. Lär bli Beck va? Jag tror i och för sig på The Tracey Fragments, om inte annat för att huvudrollen innehas av Ellen Page som spelar Juno i filmen med samma namn. En av mina favoriter så det kanske man borde se.. Hm, svårt val och egentligen helt ointressant för er som läser bloggen. Tur att jag skriver för min egen skull ;)


Om ni inte sett Juno, gör det nu!

Postat av: Mary

Fin din blogg är!



Fasiken Hanna, låter som att jag skulle kommit över till dig iaf... :P I helgen styr vid matlagning tycker jag. hihih.

LOVE


Datum: 2009-11-24, Tid: 21:35:26 URL: http://myranmary.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack sötis :)



hihi aa ;D PUSS


Datum: 2009-11-24, Tid: 21:36:39 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.