Förra helgen



Ja, jag vet att jag är seg på att blogga men det är bara för att jag aldrig hinner! I veckorna jobbar jag ju sen tränar jag efter jobbet och så hem, äta, sova. Kul liv, man hinner ju knappt ha kul ;) Joda, lite bio och sånt hinner man ju klämma in i alla fall. Senast var i måndags då vi såg Law Abiding Citizen, en riktigt bra film. Jag gillar både Gerard Butler och Jamie Foxx och man kan dra lite paralleller till Saw-filmerna, vilka jag gillar skarpt!

Vad hände mer då förra helgen? Var ju påskledigt och som jag skrev firade vi Danne som fyllt år och så blev det utgång på det. För en gångs skull hade jag med mig kameran och kom i alla fall ihåg den under förfesten, så här följer lite bilden från kvällen:


Födelsedagsbarnet Daniel i vitt och så Jens och Simon (notera att Daniel dricker Pripps haha!)


Snyggingarna Anna och Sofia :)


Carl, Emil och Marcus


Tjejorna!


Madde och Linn senare på Mojjans

Efter Mojjans, där vi lyssnade på Maddes kille som spelade, drog jag och Linn till Copacabana och dansade. Vi träffade lite fler folk från jobbet och även några andra svenskar som jobbar som guider på ön. En tjej var från Lidingö, alltid lika kul att träffa andra från Stockholm :D Kvällen slutade sen på Molhe där vi slöt upp med resten av gänget, sen blev det hemgång med riktigt trötta ben kan jag säga!

Denna helg verkar bli lugn, igår käkade vi tacos och sen SVENSKT GODIS!!!! Kära Mamma hade skickat ner ett påskpaket till mig med en Karamellkungenpåse, två chokladkakor och annat, sjukt uppskattat kan jag säga! Ligger just nu och trycker i mig det sista av godiset, har inte ens gått upp ur sängen än haha! Håller på och gör om min farm på Farmville och det tar sin lilla tid.. M är lite halvkrasslig så han gick och la sig och sov när han kom hem från träningen förut. Vädret är lite halvdant så känner inte för att gå ut idag :p

Ta hand om er folks, vi ses snart ;)


Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.