Påskafton


Ikväll blire party :) Daniel fyllde år i onsdags så nu ska han firas med fest! Sitter nu hos tjejjorna vid Vila Lusitania och dricker rosé och fanta, snart drar vi till grabbarna.

Hela dagen har varit grym, imorse var vi på champagnefrukost på ett hotell och shit vilket buffé det var! Käkade som fan så kunde knappt röra oss sen, men det var det värt :) Allt fanns där! Våfflor med chockladsås, olika sorters ägg, bacon, nybakt bröd, nutella och så skumpa såklart ;D Dit går vi tillbaka säger jag bara...

När vi inte orkade pressa i oss mer mat la vi oss vid tjejernas pool och stekte i solen, gött det! Hoppas på grymt väder framöver så man kan komma hem som neger på semestern ;) Nåt ska man väl ha för att bo utomlands! Iof kan jag nog aldrig blir så brun som mamma när hon varit på Teneriffa, frågan är om nån kan det?!

Hör att det iaf börjar bli vår hemma och det är ju nice, mys på ni och vila upp er riktigt ordentligt för snart kommer jag och förstör friden!

EN ANNAN SOM FYLLT ÅR ÄR JU BROR MIN SÅ ETT FYRFALDIGT LEVE FÖR JESPER! SAKNAR DIG!


På kalas med vintertema hos syster Tina, jag är ju lätt coolast :) 

Postat av: Nickan

Nu vill vi ha uppdatering Angie och jag!! Basta!


Datum: 2010-04-10, Tid: 11:55:26
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.