Jeansshopping!


Hej bloggöööön ;D

Det blev ingen bio igår utan hemmakväll med godis och film istället. Tänkte köra bio ikväll istället så vi åkte till Madeira Shopping. Köpte biljetter till Up in the Air (som heter någonting helt annat här hehe) med George Clooney klockan 18.50 eftersom vi ville komma hem i hyfsad tid och klockan var ju ändå bara halv sex. Trodde jag.... Tji fick jag när vi sitter och äter och kollar på klockan och ser att den redan är 19!! Jag har alltså sett fel på min klocka så vi missat filmen :p Nu kunde vi ju ha rusat iväg och kollat resten av filmen men kändes jobbigt att stressa ner Big Macen så vi sket i det. Om man ser det från den ljusa sidan så fick vi halva priset och behöver bara betala halva nästa gång också. Det är en riktigt bra grej här, att när man köper en biobiljett så sparar man den för om man går inom 10 dagar igen så får man gå två och betala för en :) Tänkte försöka igen imorgon, vi får la se hur det går.

När vi ändå var i ett shoppingcentrum tänkte jag att det vore ju dumt att inte gå in någon affär liksom så jag smet in på käraste Zara, bland annat, och shoppade loss litegrann :)


Sköna jeansshorts, 26 €


Skitsnygga shorts med hög midja, 20 € på Zara


Grymt snygga detaljer :)


Svart jeanskjol från Pull and Bear på rea, 5 €


Jeansväska , perfekt att ha typ till stranden eller gymmet. Från Pull and Bear, 18 €

Som sagt är Zara nice :) Just det, jag köpte en kofta därifrån igår också. En ljusrosa, sån där utan knappar som Lina gillar ;) Kostade 20 € och är grymt mysig. Nu blir det till att hålla i plånboken en tid framöver.. I och för sig tänkte jag gå till frissan imorgon men det är typ ett måste nu :p

M
har match imorgon, får se om jag ska kolla, det beror på vädret.. Det var fint på dagen idag men när vi åkte hem nyss så regnade det massor :( Nu har vi köpt godis och ska kolla nån film här istället, vet inte vilken det blir. Vill se nånting nytt men tar så lång tid att ladda ner och vet inte om vårt internet pallar att streama så snabbt heller. Ska testa det nu kanske.

Lugn helg för min del nu alltså, hoppas ni har kul där hemma (och såklart Mamma i Spanien)!
Kram på er
Postat av: Nickan

Du e allt lite tokig i och shoppa du!! Du kommer inte kunna ta hem allt du köpt eftersom din övervikt på ditresan inte var att leka med ;-) Du får nog stanna ett tag till. Då kanske jag hinner hälsa på också.Här är allt bra, varmt o skönt, nu e de natti natti! Kram


Datum: 2010-02-16, Tid: 23:51:50
Postat av: SOFIA

snygga kläder, är lite avis haha :D


Datum: 2010-02-24, Tid: 22:30:29
Postat av: Hanna

hehe eller hur ;) tack!


Datum: 2010-02-25, Tid: 11:24:27 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.