Finally!


Denna vecka har jag införskaffat lite saker som jag behövt en längre tid. Har köpt nya sandaler i tyg från Zara som är grymt snygga :) Så kanske Linas sandaler inte kommer bli totalt utslitna... Igår var vi i Madeira Shopping för lite bio, Alice in Wonderland i 3D blev det. I väntan på M gick jag runt lite i affärer och det blev ett par jeans, äntligen, korta leggings och en t-shirt. I like to shop! But wait, there's more.. I måndags hade jag tänkt gymma men nehe, gymmet har ännu inte öppnat efter översvämningen, trist :( Gick istället mot Forum och tänkte spana in frisören efter mycket om och men. Jag hittade dit och jahopp de hade en tid för mig direkt så det blev massa blonda slingor och en trimmning av topparna. Skööönt, nu är jag mig själv igen ;) Rätt billigt jämfört med hemma också, 87 € totalt. Salongen heter Angels och jag blev väldigt nöjd.

Nu ska vi strax börja jobba och hjälp det känns som det kommer bli en stressig dag. Om det kan jag berätta mer senare. Gotta go! Puss
Postat av: Linis

Låter nice, bilder på shoppingen tack! :D Hur var filmen? puss


Datum: 2010-03-17, Tid: 13:04:14
Postat av: Hanna

Ska försöka få till lite bilder ikväll ;) Filmen var rätt bra, Johnny Depp är som vanligt grym och kul med 3D men känns ändå som en rätt menlös film.. Gamla versionen är bättre :)


Datum: 2010-03-17, Tid: 15:16:33 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Postat av: NIckan

Du e då galen i att handla, verkar var något som både du och din syster drabbats av ;-))

Kan man få se bilder på fisyren också? Ha det så bra och stor Kram


Datum: 2010-03-18, Tid: 15:22:44
Postat av: angie

en fräsch och ny hanninininini :D hääärligt!

hade du en fortsatt fantastisk dag sedan då efter all makeover-halal ? :)

hur mår du annars hjärtat?

saknar dig jäääättemycket!

ídag blir det en bra dag!

puss o kraaam <3


Datum: 2010-03-18, Tid: 16:47:01
Postat av: Hanna

Mamma: Jag försökte ta en bild idag men osminkad och blek blev det inte särskilt snyggt. Får be Marcus ta outfit bild imorgon när jag ska ut :)



Angie: Jodå, blev till att kolla handboll med några från jobbet :) Jag mår bra, saknar er mycket dock. Men tiden går ändå fort, snart är jag hemma igen :)

puss och kram!<3


Datum: 2010-03-18, Tid: 20:32:32 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.